יום שלישי, 9 ביוני 2020

פותחים פיצריה בצאלים? להלן מה שאתם צריכים לדעת.

פתיחה והפעלה של פיצרייה מצליחה דורשת יותר מאשר רק לדעת לחמם פיצה בתנור. כדי להבטיח את הצלחת המסעדה שלכם, עליכם לתכנן את הפתיחה הגדולה שבועות, אם לא חודשים מראש. טיפים חשובים אלו יכולים להיות קריטיים לפתיחת פיצריה בצאלים שתצליח עם הלקוחות שלכם.

הפיצרייה שלכם צריכה להיות ייחודית לשכונה ולא להיות מוקפת במסעדות פיצה אחרות.

צרו באופן מושלם את מתכוני הפיצה שלכם

כשמדובר בניהול פיצרייה מצליחה, אתם צריכים שהפיצות שלכם יעמדו בנפרד מאלו שנעשות ונמכרות על ידי המתחרים. הפיצות שלכם צריכות להיות כל כך טעימות ומפתות שהן גורמות ללקוחות לחזור למסעדה יום אחרי יום.

עם זה, אתם צריכים לחשוב על סוגי הפיצות שאתם רוצים למכור ואז לשכלל את המתכונים שלהם. יתכן שתצטרכו לנסות מספר מתכונים שונים לכל סוג פיצה לפני שתמצאו אחד שיהיה להיט אצל הלקוחות שלכם. לאחר הכנת המתכון המושלם, אתם נמצאים צעד אחד קרוב יותר לפתיחת פיצרייה מצליחה.

הכינו את התפריט שלכם

השלב הבא בפתיחת פיצרייה מצליחה כולל יצירת תפריט. רוב הפיצריות מוכרות יותר מסתם פיצות. התפריט שלכם עשוי לכלול פריטי צד כמו לחם שום וסלט. אתם יכולים אפילו למכור בירה או משקאות אלכוהוליים אחרים, שעשויים לדרוש מכם לקבל רישיון משקאות מהמדינה לפני שתוכלו לפתוח את דלתות המסעדה שלכם.

יצירת תפריט מצליח עשויה להיות תהליך של ניסוי וטעייה. אם אינכם בטוחים אילו פריטי תפריט עליכם או ביכולתכם להציע, תוכלו לבקר בפיצריות אחרות באזור ולקבל תחושה כיצד הם עושים עסקים. לאחר מכן תוכלו להחליט אילו פריטים להציע בפיצרייה שלכם ואילו מהם כדאי להוציא מהתפריט.

השקיעו בציוד פיצריה

המשימה הבאה שלכם צריכה להיות לשכור או לקנות את ציוד המטבח איתו תכינו את התפריט שלכם. חלק מהציוד שתצטרכו להשקיע בו כולל:

  • תנורים, כולל תנור לבנים, מוקד העברת חום, סיפון, מסוע או תנור דו צידי
  • מערבל בצק
  • מקררים עמוקים
  • חדר מקפיא
  • שולחנות עבודה והכנה
  • מחבתות וכלי אוכל
  • ארוניות

תצטרכו גם להשקיע בארונות תצוגה אליהם תכניסו את הפיצות האפויות לפני שתגישו אותן.

 

ביחרו את המיקום שלכם

לאחר מכן עליכם למצוא מיקום לפיצרייה שלכם. כשאתם מסתובבים בחללים מסחריים להשכרה או קנייה, עליכם לזכור עד כמה הוא בולט וכמה הוא נגיש לציבור.

אתם רוצים שזה יהיה מקום שקל להגיע אליו או לנסוע אליו ויש בו גם הרבה חניה ללקוחות. הפיצרייה שלכם צריכה להיות ייחודית לשכונה ולא להיות מוקפת במסעדות פיצה אחרות.

הקמה ועיצוב הפנים

לאחר החתימה על ניירות השכירות או המשכנתא, הגיע הזמן להקים את החלק הפנימי של הפיצרייה שלכם. אתם זקוקים לחלל פנימי בכדי להציע שפע של מקום ללקוחות לחכות בו. הדלפק בו הם מזמינים ומקבלים את ההזמנות שלהם צריך להיות בולט היטב מהדלת.

אתם רוצים גם שטח פתוח לפינת האוכל ולשירותים. אם אתם מתכננים להוסיף בר, מומלץ לחשוב גם על המיקום שלו. האם אתם רוצים שהוא יהיה קרוב למטבח או ממוקם יותר קרוב לפינת האוכל? מיקום דברים אלה יכול לגרום לכישלון או להצלחה של המסעדה שלכם.

שיכרו צוות אמין

לבסוף, צריך לשכור צוות שאתם יכולים לסמוך עליו שיגיע לעבודה בכל יום. הטבחים, צוות המלצרים ואחרים צריכים להיות אנשים שעובדים קשה ושיהיה להם אכפת מההצלחה של המסעדה שלכם כמוכם. יתכן שתעדיפו להעסיק עובדים שכבר מנוסים בענף הפיצריה. לחלופין, תוכלו לשכור טירונים שתוכלו לאמן בעצמכם.

טיפים אלו יכולים לעזור לכם לפתוח ולהפעיל פיצריה בצאלים שתצליח. הם מאפשרים לכם להתאים אישית את המסעדה ולהפוך אותה למושכת עבור קהל היעד שלכם.

המאמר פותחים פיצריה בצאלים? להלן מה שאתם צריכים לדעת. פורסם ראשון בבלוג proustblog



from
https://proustblog.com/%d7%a4%d7%95%d7%aa%d7%97%d7%99%d7%9d-%d7%a4%d7%99%d7%a6%d7%a8%d7%99%d7%94-%d7%91%d7%a6%d7%90%d7%9c%d7%99%d7%9d-%d7%9c%d7%94%d7%9c%d7%9f-%d7%9e%d7%94-%d7%a9%d7%90%d7%aa%d7%9d-%d7%a6%d7%a8%d7%99%d7%9b/

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה