יום חמישי, 11 ביוני 2020

תובנות בריאותיות שאירידיולוגיה יכולה לחשוף

עיניים הן החלון לנפש. אבל האם ידעתם שהעיניים שלכם יכולות גם לשקף את הבריאות הגופנית שלכם? העיניים שלנו מספרות סיפור. אנו יכולים להביט בעיני מישהו ולדעת מייד כיצד מתנהל היום שלהם. בדרך כלל אנו יכולים לדעת אם הם עייפים, עצובים או לא מרגישים טוב. האם יש מדע מאחורי כל זה? או שמא היכולת שלנו לקרוא אחרים על סמך עיניהם היא פשוט מקרית?
תרגול הריפוי של אירידיולוגיה מאפשר למתרגלים לספק ניתוח מפורט של בריאותו הגופנית, הנפשית והרגשית של מישהו. רחוק ממקריות, אירידיולוגיה היא תחום מובנה הדורש ניסיון והכשרה נרחבים בכדי להעריך במדויק את קשתית העין של האדם. הסמכת אירידיולוגיה היא דרך אחת לצבור את הניסיון והתרגול הדרושים בכדי להעריך נכון את בריאותו הגופנית של האדם. בעזרת הסמכה זו תוכלו לספק המלצות על סמך הממצאים שלכם. לדוגמה, שיפור הרגלי התזונה או להציע תוסף צמחים.
אז איך אירידיולוגיה יכולה לעזור למישהו לשפר או לנהל את בריאותו? המשיכו לקרוא כדי לגלות חמש דרכים בהן אירידולוג מוסמך ומנוסה יכול לספק תובנה לגבי בריאותו של האדם.

 

  1. הערכת בריאות כללית

הקשתיות שלנו מכילות אלפי עצבים. עצבים אלה מחוברים למערכות בגוף דרך המוח. בתורו, בריאותו של הגוף נרשמת על ידי דחפים עצביים אלה דרך המוח ואל קשתית העין.כלי דם ו סיבי שריר נוכחים גם כן בקשתיות שלנו.המידע שנמצא בכלי דם ובסיבי השריר יכול לספק לאירידולוג מידע רב. על ידי ניתוח הסיבים בקשתית העין, אירידולוגים יכולים להציע ללקוחותיהם הערכת בריאות כוללת. בשילוב עם היסטוריית הבריאות של הלקוח, שימוש באירידיולוגיה יכול לעזור לאנשי מקצוע בתחום הבריאות להמליץ על שינויים באורח החיים. ניתן לעקוב אחר העיניים גם בגלל שינויים חיוביים או שליליים. זה יכול לעזור לאירידולוג לשנות את המלצותיו הקודמות ולהציע דרכים חדשות עבור הלקוח לשפר את בריאותו.

 

  1. זיהוי דלקת

במקצוע האירידיולוגיה, דלקת יכולה  להתגלות דרך כתמים שינוי צבע או שינויים וחריגות בסיבי הקשתית. לאחר מכן האירידולוג משתמש בתרשימים רדיאליים דמויי שעון כדי לקבוע איזה אזור בגוף עלול להיות דלקתי. הקשתית הפגועה חשובה גם לאירידולוג. לדוגמא, אזורים בעייתיים בעין השמאלית מאותתים על דלקת אפשרית באיברים בצד שמאל של הגוף. ואילו קשתית העין הימנית תואמת את האיברים בצד ימין של הגוף.

 

  1. קביעת סוגיות בריאות פוטנציאליות

הגנים שלנו משפיעים על הקשתיות שלנו ועל שאר גופנו. על ידי התבוננות בקשתית העין של האדם, האירידולוג יכול לקבוע באילו דרכי אורח חיים הלקוח צריך להתמקד. גם אם הלקוח אינו נתקל בבעיות כרגע, אירידיולוגיה יכולה לעזור ללקוח לאמץ הרגלי אורח חיים חיוביים על סמך הסמנים הגנטיים של הקשתיות שלהם.

 

  1. ניתוח בריאות האיברים

קשה לדעת אם האיברים שלנו מתפקדים כראוי. אירידולוגיה יכולה לספק תובנות לגבי אילו איברים פעילים או חסרי פעילות. על ידי קבלת מידע זה, אירידולוג יכול לאחר מכן להמליץ על סמך מערכת האיברים המושפעים ועל כל תנאי אחרי העשוי לתרום למצב הנוכחי של האיבר.

 

  1. תזונה

הגנטיקה שלנו מספרת רק חלק קטן מהסיפור שלנו. הסביבה, התזונה ואורח חיינו יכולים לפעמים למלא תפקיד גדול עוד יותר בבריאותנו. על ידי בדיקת הקשתית, אירידולוג יכול לעזור להעריך את תזונת האדם, את איכות המנוחה שלו ואת דפוסי הנשימה. בקיצור, הערכות אירידולוגיות מעניקות ללקוח כלי שיכול לעזור לו להתמודד ולהיות מודע יותר לחששות בריאותיים פוטנציאליים. לאחר מכן האירידולוג יכול לעבוד עם הלקוח שלהם כדי לשפר את תחומי הבריאות הללו.

 

כיצד להשיג אישור אירידיולוגיה

רבים לא מבינים שההיסטוריה של האירידיולוגיה מתוארכת לשנות ה- 1600. ניתן לרתום את כוחה של מסורת ריפוי רבת שנים זו על ידי קבלת אישור אירידיולוגיה.

המאמר תובנות בריאותיות שאירידיולוגיה יכולה לחשוף פורסם ראשון בבלוג proustblog



from
https://proustblog.com/%d7%aa%d7%95%d7%91%d7%a0%d7%95%d7%aa-%d7%91%d7%a8%d7%99%d7%90%d7%95%d7%aa%d7%99%d7%95%d7%aa-%d7%a9%d7%90%d7%99%d7%a8%d7%99%d7%93%d7%99%d7%95%d7%9c%d7%95%d7%92%d7%99%d7%94-%d7%99%d7%9b%d7%95%d7%9c/

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה