יום רביעי, 3 ביוני 2020

9 פריטים שאסור להוריד בניקוז

אצלנו בשירות הביוב של א.א.ר אנו מקבלים שיחות מבעלי בתים כל הזמן מכיוון שיש להם ניקוז סתום, ובעוד שישנם זמנים שבהם זה קורה מסיבות מעבר לשליטתו של בעל הבית, ישנן גם פעמים רבות מדי שניתן היה למנוע שיחות מעין אלו. איך? פשוט על ידי ידיעת מה מותר ואסור להוריד בניקוז.

בין אם זה השירותים, כיור המטבח, או כיור בחדר הכביסה, הדבר שחשוב לזכור כאן הוא שמערכת האינסטלציה של הבית שלכם מיועדת להתמודד עם נוזלים ומעט מאוד מוצקים מאושרים כמו נייר טואלט.

למרות כלל אצבע זה, לעיתים קרובות אנו רואים סוגים מסוימים של מוצקים שנזרקים בניקוז, וכדי לעזור ללקוחותינו להימנע משיחת אינסטלציה מיותרת בעתיד, ריכזנו כאן רשימה של אותם פריטים:

https://www.youtube.com/watch?v=iSBpwG3XGmk

# 1 פולי קפה

הם נראים קטנים מספיק כדי לרדת כמו כל נוזל, אבל הם למעשה אחד העבריינים השכיחים ביותר של סתימות בכיורי המטבח.

# 2 קליפות ביצה

קליפות ביצה מרוסקות עלולות לגרום לאותו סוג של בעיה בדיוק. קל באותה מידה לזרוק אותם לפח האשפה או להשתמש בהם כקומפוסט אם יש לכם גינה.

# 3 שמן או גריז

שמן או גריז משומש עשויים להיראות נוזליים מספיק בכדי להוריד אותם בניקוז כשהם עדיין חמים, אך בסופו של דבר השומן מתקרר והופך להיות יציב יותר בצינורות שלכם, וכך גורם לסתימה. הדבר הטוב ביותר הוא להעביר את השומן הזה לצנצנת או פחית ישנה, לתת לו להתקרר ולהתקשות ואז לזרוק אותו לפח.

# 4 מדבקות יצרן

אפילו מעט דבק על גבם של המדבקות יכול לגרום לסתימות. מוטב לזרוק אותם בזבל, כמו כל שאר הפריטים המוצקים ברשימה הזו.

# 5 כדורי כותנה

בעיה גדולה נוספת היא שאנשים משליכים פריטים מוצקים בשירותים, כולל כדורי כותנה (וחוט דנטלי לצורך העניין). הם לא מתמוססים כמו שקורה בנייר טואלט, מה שהופך אותם מועדים יותר לגרום לסתימות בשירותים שלכם.

# 6 מגבות נייר

מגבות נייר ומגבונים הם אותו דבר. הם אולי נראים כמו נייר טואלט, אבל הם עבים ועמידים יותר, מה שאומר שהם לא יתפרקו במים שלך כמו נייר טואלט.

# 7 קונדומים

גומי אינו מתכלה, מה שאומר שאין להם מה לחפש בצנרת הניקוז. חשוב להרחיק אשפה מסוג זה מאספקת המים, אז פשוט זרקו אותם במקום.

# 8 מוצרי היגיינה נשית

הורדה בניקוז של מוצרי היגיינה נשית עשויה להרגיש כמו הדרך המהירה והסניטרית ביותר להיפטר מהם, אך כמו שאר הפריטים המפורטים לעיל, הם לא מתמוססים במים, מה שהופך אותם למועמדים לגרימת בעיות עם ניקוז, למרות שהם אומרים כי הם ניתנים לשטיפה.

# 9 כימיקלים ביתיים

חומרי ניקוי ביתיים, נוזלי מכוניות ואפילו צבע הם פריטים שאנשים לרוב מורידים בניקוז, אך אנו מזהירים אתכם כנגד כל אלו. כימיקלים רעילים אף פעם אינם נהדרים לאספקת המים, לכן היצמדו לחומרי ניקוי טבעיים או מצאו דרכים בטוחות יותר להיפטר מהכימיקלים ביתיים שלכם.

 

המאמר 9 פריטים שאסור להוריד בניקוז פורסם ראשון בבלוג proustblog



from
https://proustblog.com/9-%d7%a4%d7%a8%d7%99%d7%98%d7%99%d7%9d-%d7%a9%d7%90%d7%a1%d7%95%d7%a8-%d7%9c%d7%94%d7%95%d7%a8%d7%99%d7%93-%d7%91%d7%a0%d7%99%d7%a7%d7%95%d7%96/

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה