יום רביעי, 31 ביולי 2019

ניקיון משרדים בכפר סבא

הדרך המבריקה לשמור על עובדים מרוצים

כשאנחנו מדברים על שביעות רצון עובדים, ישנם פרמטרים רבים שיוצרים את החוויה הרצויה של עובד מאושר ושמח, שמגיע לעבודה עם אנרגיות ורצון להתאמץ ולהשקיע בעבודה.

כמובן שהמרכיבים הברורים הם הערכה, שכר, תנאים ונוחות ההגעה לעבודה, אבל אחד הגורמים המשמעותיים שנוטים להתעלם מהם, הוא סביבת העבודה עצמה. המיקום הפיזי בו העובד עובד, האם הסביבה שלו תורמת לעבודה, האם נוח לו בה, יש פרטיות במידה והוא צריך והחשוב מכל – האם היא נעימה, נקיה ומזמינה.

 

כשאנחנו מגיעים בבוקר לעבודה, בה אנו נבלה את מרבית שעות הערות שלנו, אנחנו אוהבים להגיע למקום מטופח. מקום בו אנחנו מרגישים שהשקיעו ודאגו שנרגיש בו בנוח. ניקיון הוא חלק מאוד משמעותי בתחושה הזאת של העובדים שלך. 

מכיוון שהמשרדים שלנו באזור השרון, האופציות שלנו לחברות ניקיון שידאגו למשרד, הן רבות וטובות. 

בין אם המשרד שלך נמצא בהרצליה, ברעננה בכפר סבא או בכלל בנתניה, כשאתה, כבעל העסק או כמנהל -  משקיע בניקיון ובוחר בחברת ניקיון משרדים בכפר סבא לדוגמה, שאתה יודע שישקיעו את המקסימום עבור העובדים שלך וידעו לייצר להם סביבת עבודה נעימה, אתה משקיע בעצם בעובדים שלך ובשביעות רצונם. מה שכמובן, ישפיע משמעותית על וותק העובדים, המסירות שלכם אליך ולעבודה ולאווירה הכללית במשרד.

האחריות של חברת הניקיון, מעבר להגדרה הבסיסית של שמירה על הניקיון ותחזוקה שוטפת, היא יצירת מקום אסתטי.

 

בחירת חומרי ניקיון מתאימים – חוש הריח הוא אחד החושים החזקים ביותר שלנו. ריח יכול לגרום לנו לאושר, לשלווה, למרץ או לחוסר אנרגיות. בחירת חומרי ניקיון בעלי ריח מזמין ונעים, הם קריטיים לאווירה במשרד וחברות ניקיון מקצועיות מתמחות בכך. כשאתה בוחר חברת ניקיון, תבדוק מהם הריחות של חומרי הניקיון שלהם, חברה שתכבד את השאלה ותדע לענות, זהו סימן טוב למקצועיות והבנה במשמעות האחריות המוטלת עליה.

 

שמירה על פרטיות העובדים – במהלך פעילויות הניקיון, אנשי הניקיון חשופים למשרדים או לעמדות האישיות של העובדים שלך. אמנם מדובר במקום עבודה וככזה, ברור שהכל חשוף ואין טעם להשאיר דברים אישיים מאוד חשופים, ועדיין, אנו מעודדים את העובדים להרגיש בבית וחלק מזה, הוא להביא חפצים אישיים ולהפוך את סביבת העבודה לאישית. בניקיון העמדות והמשרדים, עובדי הניקיון חייבים להקפיד על שמירת נראות החפצים האישיים וניקיון שלא יפגע בתחושת הפרטיות של העובדים.

 

המאמר ניקיון משרדים בכפר סבא פורסם ראשון בבלוג proustblog



from
https://proustblog.com/%d7%a0%d7%99%d7%a7%d7%99%d7%95%d7%9f-%d7%9e%d7%a9%d7%a8%d7%93%d7%99%d7%9d-%d7%91%d7%9b%d7%a4%d7%a8-%d7%a1%d7%91%d7%90/

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה