יום חמישי, 1 באוגוסט 2019

רוצים מטבח כפרי? שילובי ארונות ושיש הטובים ביותר!

ארונות מטבח כפריים | גרניט מטבח וארונות

איך משלבים בבית אסתטיקת מטבח כפרי? איך ממלאים את הפנים בריהוט עץ אלגנטי? בנגריית יגל אנו לוקחים את הדברים רחוק יותר ומספקים בסיטונאות ארונות מטבח.

 

הקטלוג שלנו מלא בארונות עץ צבועים בבייץ ובצבעים שונים. אלה כוללים צבעים כגון: קפה, דובדבן, אספרסו, מייפל מזוגג, מוקה, לבן-לבן וגם טופי! הרעיונות שלנו לארונות מטבח מייצגים פתרונות מצוינים למטבחים כפריים, מטבחי בית חווה, ולכל רעיון למטבח בקתה-כפרית אחר. מי אמר שחייבים לגור בכפר בשביל אסתטיקה כפרית?

 

זה נותן לבית שלך מראה יפהפה. התבונן במטבח שלך, ודמיין כיצד ארונות העץ האלה ייראו כתחליף לישנים.

 

בנגריית יגל לקוחותינו מבקשים מאיתנו לעתים קרובות את חוות הדעת וההמלצות המקצועיות שלנו. שואלים איזה שילוב לדעתנו הוא הטוב ביותר. אחרים מבקשים את דעתנו על מה מתלווה לצבע מסוים בצורה הטובה ביותר. אפילו יש אנשים שמבררים כיצד להשיג אסתטיקה פרובינציאלית באמצעות ארונות מטבח כפרי.

 

המטבח הכפרי הינו אפשרות עיצוב פופולרית במיוחד למטבחים. בעולמנו המודרני, המטבח הכפרי משלב את סביבת חוץ הבית עם סביבת הפנים הסטרילית. סגנון העיצוב הכפרי יכול להביא מגע נוף חיצוני המשתלב באופן מושלם עם משטחי שיש, דקו-ביתי וסגנונות עיצוב אחרים.

 

עם זאת, עיצוב כפרי מעניק לבעלי בתים מגע של העולם הישן, רחוק מהנירוסטה, הטכנולוגיה והמינימליזם המייצגים את המטבח המודרני. הקבלנים שלנו עובדים קשה בכדי לספק את מטבח חלומותיכם תוך פרק זמן קצר. זה מבטיח את הבנתכם ואת שביעות הרצון שלכם מהתוצאות הסופיות.

 

שילובי הארונות ומשטחי השולחן הטובים ביותר שלנו לעיצוב מטבח כפרי כוללים:

 

ארונות טופי: ארונות אלו נותנים למטבח תחושה חמימה ונעימה תוך מתן אפשרות למראה כפרי! ארונות אלה מבהירים את ביתכם בקלות תוך שהם מספקים למטבח מראה אל-זמני. משטחי השולחן הטובים ביותר שמתאימים לארון זה כוללים: טאן בראון, טירמיסו וג'ילו פלוריטו.

 

ארונות מייפל מזוגגים: ארונות אלה זועקים כפריות! הם מציעים תחושה ומראה מיושן למטבח באווירה חמימה ומסורתית. אתה ומשפחתך תוכלו ליהנות ממטבח ביתי עם בחירת ארון כפרי זה. משטחי השולחן הטובים ביותר שמתאימים לארון זה כוללים: קרם קולוניאלי, זהב ונציאני חדש, סנטה ססיליה וחוף הזהב.

 

ארונות קפה: הגוון הכהה יותר של ארון זה נהדר למטבח כפרי! זה פשוט, מסורתי ומתוקתק! משטחי השולחן הטובים ביותר שמתאימים לארון זה כוללים: נוגט, לבן כותנה, חוף הזהב וקרם קולוניאלי! סגנון דלת ארונית המטבח הכהה יוצר ניגוד יפה למכשירי מטבח בהירים יותר.

 

ארונות העץ שלנו עוזרים לכם להרגיש רגועים ושלווים כמו חיים בסביבה כפרית. הם מספקים תפאורה כפרית תוך השראת אווירה של פשטות או אלגנטיות מיושנת.

 

בארונות מטבח יגל, אנו נותנים מחירים סיטונאים מצוינים. אנו נותנים חיסכון סיטונאי לפרויקטים מסחריים, בנוסף לפרויקטים למגורים פרטיים. לא רק שאנחנו מספקים שירותי התקנה עבור כל המוצרים שלנו, אנו גם שואפים לספק את השירות האיכותי ביותר המגיע לכם.

 

איכות המוצר וגיוון העיצוב

 

הדבר הטוב ביותר במוצרי נגריית יגל הוא הגיוון, בנוסף לאיכות המוצר. רוצה אי-מטבח במטבח הכפרי שלך? לא בטוח אם המתקן החדש יעבוד בתוכנית פנים-הקומה הקיימת?

 

צוות תכנון העיצוב שלנו מצויד בתוכנת התלת-ממדית החדשה ביותר המציגה את הארונות הפוטנציאליים בתוך תוכנית החלל הקיים. לאחר שתספק לנו מידות, אנו נראה לך בדיוק איך ייראה המטבח.

 

בנוסף, הארונות שלנו בעלי רמת אמינות גבוהה ביותר. כל ארון שאנו מייצרים מכיל רק חומרי העץ. לא רק שהארונות שלנו ״בונים״ את המטבח שלכם מדברים המכילים חומרי עץ, הם עושים זאת רק מרחיבים שכולם חומרי העץ!

 

ארונות מטבח בסיטונאות

קבלו את האורחים שלכם בביטחון עם ארונות העץ המפוארים שלנו. הבית ישקף את רוגע שלך ואת האישיות אוהבת-הטבע שלך. אל תסתפקו במוצרים בינוניים כשזה מגיע לעיצוב הפרטים בבית שלכם, השתמש במוצר של נגרית יגל!

 

אתם יכולים להיות כאמנים, עם המטבח כקנבס ובחירת הארונות שלנו כצבעים. כל ארונות המטבח הכפריים שלנו בנויים מעץ מייפל מלא ואיכותי. זה כולל קופסת דיקט, חומר לחיזוק מנעולים, מגן להחלפה, והרבה יותר.

 

אפשרו לארונות העץ היפים והאלגנטיים האלה להוות חלק מחיי היומיום שלכם. הוסיפו משטח-שולחן מדהים מגרניט או דלתות עם חזיתות מזכוכית להשלמת המראה! התעוררו, בשלו ארוחת בוקר, צהריים ואז ערב במטבח כפרי מלא ארונות עץ מפוארים.

 

סמכו על ארונות מטבח בסיטונאות כדי לספק לביתכם סביבה חמימה בנוסף למראה וינטג' עם ארונות העץ המפוארים שלנו. רוצים לשפץ את המטבח שלכם כמו שתמיד חלמתם? זה השירות שאתם צריכים! אל תעכבו את פרויקט החלומות שלכם. אפשר למצוא את מה שצריך בנגרית יגל.

 

צוות נגרית יגל רואים את עצמם הרבה יותר מאשר נגרים עם פטישים בחגורות. אנו אוהבים להסתכל יותר על המצב כצוות של מעצבי פנים. הצוות תמיד שם אתכם במקום הראשון כלקוחות מוערכים. זה מבטיח שאנו מספקים את האיכות הגבוהה ביותר של שירות זמין בכל מקום.

https://www.youtube.com/watch?v=HpoSPLa0f-g

המאמר רוצים מטבח כפרי? שילובי ארונות ושיש הטובים ביותר! פורסם ראשון בבלוג proustblog



from
https://proustblog.com/%d7%a8%d7%95%d7%a6%d7%99%d7%9d-%d7%9e%d7%98%d7%91%d7%97-%d7%9b%d7%a4%d7%a8%d7%99-%d7%a9%d7%99%d7%9c%d7%95%d7%91%d7%99-%d7%90%d7%a8%d7%95%d7%a0%d7%95%d7%aa-%d7%95%d7%a9%d7%99%d7%a9-%d7%94%d7%98%d7%95/

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה