יום שני, 29 ביולי 2019

גלשן סאפ מתנפח

אין לכם מקום לגלשן ברכב? יש לזה פתרון!

תמיד בכל הסרטים שמופיעים בהם גולשים, רואים אותם ברכבים גדולים, עדיפות לחצי-מסחריים עם גלשן שנשען על הגג של הרכב, כלב שמוציא את הראש ונהנה מהרוח ושיער בלונדיני גולש.

זה נראה מעולה, אבל בחיים, לא תמיד זה נראה ככה.

 

גם אם אתם מחבבים גלישה, ניסיתם כבר מספר פעמים (התחלתם בכלל כי אמרו לכם שזה עושה אחלה שרירים, ועכשיו אתם כבר מכורים לריגוש ולאדרנלין) ואתם חושבים להפוך את זה לתחביב קבוע. רק מה? החיים שלכם לא נראים כמו בסרט ולכם יש רכב קטן, שאינו מותאם לסחיבת גלשן גדול וכל האביזרים הנלווים אליו. או שבכלל אתם מתניידים בתחבורה ציבורית, על אופניים או על קורקינט. אז רק בגלל שאין לכם את אמצעי התחבורה הנכון, את הכלב או את השיער הבלונדיני הגולש, תוותרו על התענוג?

 

מה פתאום יש פתרון!

גלשן סאפ מתנפח , מאפשר לכל מי שרוצה לגלוש בסאפ, גם אם הוא מתנייד בתחבורה ציבורית או מוניות, להתמיד בתחביב ולהסתובב עם הגלשן, על הגב!

עם הגלשן הזה תוכלו לטייל בין חופים, להגיע למקומות גלישה שונים בארץ ולחוות את כולם בנוחות ובקלות ואפילו, לטוס אתו לחו”ל בקלות יחסית.

שימו לב כי גם בגלשן מתנפח יש חשיבות לגודל, לרוחב ולאורך בכדי לייצר התאמה מיטבית אליכם, למשקל שלכם ולסגנון הגלישה המועדף עליכם. גם למיקום הגלישה יש משמעות בבחירת גלשן סאפ מתנפח. אם הגלישה שלכם מתרחשת בעיקר בגלים, הבחירה תהיה שונה לעומת גלישה בים רגוע או בנהרות. לפני שאתם בוחרים גלשן, התייעצו עם אנשי מקצוע או עם מי שלימד אתכם לגלוש וקבלו טיפים על הגלשן והגודל המתאימים לצרכים שלכם.

 

ועכשיו, מידע חשוב על הגלשן המתנפח

הגלשן המתנפח יציב כמו כל גלשן אחר, מספק חוויית גלישה נוחה ויציבה ופשוט וקל להרכבה והכנה לגלישה.

בתיק נשיאה מיוחד שתקבלו עם הגלשן, תקבלו את כל מה שצריך לחוויית גלישה מושלמת. משאבת ניפוח כולל מדיד, חרד ייצוב לטובת החוויה, משוט אלומיניום מתקפל וליש לרגל בכדי לשמור על הבטיחות שלכם ושל הסובבים אתכם. וכך, בתיק אחד נוח לסחיבה וקל לתנועה, החלום והתחביב שלכם  נמצאים.

https://www.youtube.com/watch?v=xAmjAvo4EKU

המאמר גלשן סאפ מתנפח פורסם ראשון בבלוג proustblog



from
https://proustblog.com/%d7%92%d7%9c%d7%a9%d7%9f-%d7%a1%d7%90%d7%a4-%d7%9e%d7%aa%d7%a0%d7%a4%d7%97/

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה