יום רביעי, 18 בדצמבר 2019

שלבים בפיתוח הדרכה לארגונים

אם קראתם את על המאמרים שפרסמתי או לפחות את חלקם אתם בוודאי מבינים את חשיבות פיתוח ההדרכה ומודעים היטב לכך שבעולם העסקים של היום יש צורך גדול בפיתוח הדרכה לארגונים. ישנם אין ספור סוגים של הדרכות לעובדים בארגונים. הארגונים משקיעים כספים בהדרכות וחשוב להם שהעובדים יפנימו את נושא ההדרכה. ההדרכות מאפשרות לעובדים להתפתח באופן אישי ובך לתרום להתפתחות העסק, לכן ישוב לנו שהדרכות העובדים יופנמו היטב על ידי העובדים. כמו כן הארגונים משקיעים כסף רב והם מצפים ליעילות, כל דקה שהעובד נמצא בהדרכה היא דקה הנגרעת מהפרודוקטיביות שלו. לכן נשאף להדרכות יעילות אשר לא יבזבזו את זמננו לשווא. לא נרצה להשקיע את הזמן בהדרכה חסרת טעם בה העובדים יפהקו משעמום, כאשר עושים הדרכה בארגון חשוב שההדרכה תקלע בול לקהל המטרה ותגרום להם להטמיא את הנושא.

כאשר אנו חפצים בתהליך פיתוח הדרכה לארגונים , ראשית יש לנתח את צרכי ההדרכה. אנו רוצים להבין מיהו קהל היעד של העובדים, הם הסטודנטים שלנו. אנו צריכים לקחת בחשבון מהו הידע והכישורים שההדרכה אמורה להקנות להם לעומת הידע הקיים. לדוגמה, במקרה שאנו עושים הדרכה לקציני ביטחון בבנק בנושא נהלים של שוד מזויין. אנו שואפים שבסוף ההדרכה הם יפנימו את הנהלים של הארגון למקרה של שוד מזוין.

[embed]https://www.youtube.com/watch?v=5hkdfKe_5yg[/embed]

בשלב השני יש לתכנן את מערך ההדרכה על בסיס הניתוחים שעשינו בשלב הראשון. מדובר בעיצוב מסגרת ההדרכה, ניתן להגיד גם ראשי פרקים להדרכה. יש לקחת בחשבון את האמצעים באמצעותם נעביר את ההדרכה וגם איך נמדוד את הצלחת מטרת הלימוד.

בשלב הבא, שלב שלוש, יש לנו כבר מסגרת הדרכה כללית, עכשיו צריך לעשות פיתוח הדרכה אשר בעזרתו נשיג את מטרות הלימוד. אם יש מצגות, חוברות עבודה, סרטונים... זהו הזמן להפיקם. יש לפתח גם את האסטרטגיה לבחינת ההצלחה או הכישלון של תוכנית ההדרכה.

בשלב הרביעי זו כבר ההגשה בפועל של תוכנית ההדרכה עצמה, שימו לב שמקובל מאוד לעשות קבוצת פיילוט  עלייה ננסה את תוכנית ההדרכה. כך נוכל להכניס מקצה שיפורים במידת הצורך.

בשלב החמישי והאחרון נבצע הערכה של תוכנית ההדרכה. שום פיתוח הדרכה אינו שלם ללא השלב הזה של הערכה. אנו רוצים לוודא שהתלמידים שלנו רכשו את הכלים שניסינו להעניק להם, הרי זוהי הייתה מטרת הלמידה – רצינו להקנות לתלמידים שלנו כלים מסוימים. בשלב הערכה נרצה לדעת איך התלמידים מרגישים לגבי ההדרכה, ניתן לעשות זאת בעזרת דפי משוב. לאחר מכן נרצה לדעת האם התלמידים שולטים בחומר הנלמד ואת זה אפשר לבדוק באמצעות מבחן. אך המבחן אינו מספיק, נרצה לנהל מעכב ולראות האם התלמיד שהוא עובד בארגון מיישם את הלמידה בעבודתו. הרובד האחרון של ההערכה בודק האם השתלמה מבחינת החזר השקעה.

המאמר שלבים בפיתוח הדרכה לארגונים פורסם ראשון בבלוג proustblog



from
https://proustblog.com/%d7%a9%d7%9c%d7%91%d7%99%d7%9d-%d7%91%d7%a4%d7%99%d7%aa%d7%95%d7%97-%d7%94%d7%93%d7%a8%d7%9b%d7%94-%d7%9c%d7%90%d7%a8%d7%92%d7%95%d7%a0%d7%99%d7%9d/

פיתוח הדרכה ו E-LEARNING

מבין התמורות הטכנולוגיות ניתן למנות את ה E-LEARNING הכוונה לשימוש במדיה אלקטרונית לצרכי למידה. זהו מושג רחב המתייחס למדיות אלקטרוניות שונות. לדוגמה זו יכולה להיות למידה משולבת מחשב או למידה מרחוק באמצעות המחשב. תחום הלמידה האלקטרונית הציב אתגרים חדשים, אך גם אפשרויות חדשות, לכל מי שעוסק בפיתוח הדרכה. יש להתייחס אל הלמידה האלקטרונית כעוד עלי הדרכה אך לפני זה חשוב להבין אותו, את היתרונות ואת החסרונות שלו. ישנן תפיסות מוטעות רבות לגבי למידה אלקטרונית, להלן כמה מהן:

ראשית ישנה תפיסה הטוענת שכל מערך הדרכה ניתן להמיר למערך למידה אלקטרונית טוב באותה המידה. אם רוצים להמיר קורס פרונטלי להדרכה אלקטרונית יש להכיר היטב לפני כן את המדיום האלקטרוני. העברת ההדרכה בצורה אלקטרוניות היא אינה דבר פשוט, זה דבר מאתגר עבור מי שעוסק בפיתוח הדרכה. כמובן שאם יש לכם הדרכה פרונטלית טובה שכבר מוכנה, זוהי נקודת מוצא טובה אשר תקצר לכם תהליכים, כלומר אין צורך ין בפיתוח הדרכה מאפס, ישנו בסיס כלשהו שממנו ניתן לעבוד.

יש הטועים לחשוב שלמידה אלקטרוניות חייבת להיות כייף. בהחלט ניתן לשלב משחקים תוך כדי מטרה אבל קיימת סכנה שנשכח שהמשחק משרת את המטרה, זהו עוד עלי ולא המטרה עצמה של הלמדה האלקטרונית. יתכן שהתלמידים לא יתייחסו ברצינות הנכונה לחומר הלימודי בגלל האלמנטים המשחקיים. יש הטוענים כי באופן כללי העובדים שונאים את חוויית הלמידה האלקטרונית, זוהי טעות. כבר הוכח שזה לא נכון אך העובדים מצפים ללמידה אלקטרוניות איכותית, כזו שהושקעה 18בו מחשבה ותכנון באמצעות מומחים לפיתוח הדרכה.

עוד טעות נפוצה היא לחשוב שכל ההיגיון מאחורי למידה אלקטרונית  הוא החיסכון הלוגיסטי. הטענה הזו עלולה להיות נכונה אבל לא ניתן להתעלם מהעלויות הגבוהות יחסית של פיתוח הדרכה אלקטרונית . ככל הנראה בסופו של דבר ישנו חיסכון אך זוהי לא הסיבה היחידה שבגינה בוחרים בלמידה אלקטרוניות.

ישנם מנהלים החושבים שהקושי האמיתי בלמידה אלקטרונית הוא הטמעת המערכת. נכון שישנם קשיים ויש להשקיע אנרגיה ומשאבים בהטמאת המערכות ללמידה אלקטרוניות, זהו תהליך שעשוי להיות מורכב. יחד עם זאת אין לזלזל בבניית התכנים שגם היא קשה ומורכבת ואין לזלזל בה. זוהי טעות לחשוב שלאחר הטמעת המערכת הכל פשוט, עדיין יש להשקיע בפיתוח התכנים.

לצערי נראה שלא כולם ולא כל המנהלים בארגונים יודעים ומבינים מה זה למידה אלקטרוניות. נכון שההגדרה אינה פשוטה ועם התפתחויות הטכנולוגיה היא הופכת להיות יותר מורכבת. מסיבה זו הכרחי שמנהלים בארגונים יבינו מושגי יסוד בתחום הלמידה האלקטרונית ופיתוח הדרכה עבורה.  הרי בסופו של דבר הם אלו אשר מקבלים את ההחלטות בארגונים.

[embed]https://www.youtube.com/watch?v=sxUQsKxcOYM[/embed]

המאמר פיתוח הדרכה ו E-LEARNING פורסם ראשון בבלוג proustblog



from
https://proustblog.com/%d7%a4%d7%99%d7%aa%d7%95%d7%97-%d7%94%d7%93%d7%a8%d7%9b%d7%94-%d7%95-e-learning/

איך לשמור על הדק שלך לקראת הסתיו

סתיו זה העונה המושלמת ליהנות מהדק שלך לפני הקור של החורף מגיע. האם צריך לעשות משהו מיוחד להגן על הדק לפני החורף? הנה כמה דברים שכדאי לדעת לפני הגעת החורף כדי לשמור על הדק שלך ולהגן עליו לתקופת החורף. הנה ארבעה דברים שכדאי לעשות בסתיו הזה לדק שלך.

 

לנקות פסולת ולכלוך

אחד הבעיות הגדולים לדקים בתקופת הסתיו במרילנד זה הצטברות של פסולת ולכלוך. דברים כמו עלים שנפלו אולי לא נראה כמו עניין גדול, אבל במהלך החורף הם נרטבים ונרקבים, ומשאירים נזקים וכתמים לא רצויים על הדק. כדי למנוע זאת, חשוב מאוד לנקות עלים וענפים שנפלו באופן קבוע כדי שתיכנסו לחורף ללא לכלוכים שיכולים לגרום לעובש.

 

שטיפה ואיטום נגד מים

אם יש לך דק מעץ עדיף לאטום נגד מים לפני סוף הסתיו. אם תאטמו לפני שמגיע הקור המקפיא במרילנד, תוכלו למנוע נזק מהמים שמתרחב ומתכווץ עם שינויי הטמפרטורות. איטום הדק עם חומר איטום נגד מים תוכל גם למנוע התפתחות של עובש במהלך החורף והאביב.

אם הדק שלך עשוי מחומרים מורכבים לא תצטרך לאטום את זה, אבל לשטוף היטב זה רעיון טוב. שטיפה טובה תבטיח שהורדת את כל הלכלוך והפסולת, וימנע התפתחות של כתמים במהלך החורף.

 

תיקון חולשות או נזקים

עוד דבר חשוב לעשות לפני שנגמר הסתיו זה לחפש סימני נזק בדק ולתקן אותם לפני שמגיע החורף. סדקים, שבבי עץ וקרשים רקובים יכולים להפוך לבעיות הרבה יותר רציניות בחודשי החורף הקרים והרטובים. תיקון של הבעיות האלו לפני החורף, ימנע בעיות יותר גדולות באביב.

 

בדוק עצים מסביב

עכשיו, הצעד האחרון שלך בלשמור על הדק הוא לא ממש קשור לדק שלך, אלא בעצים מסביב. עצים וענפים שנופלים יכולים לגרום לנזק אדיר לדק, אז תבדוק היטב את כל העצים מסביב לפני החורף כדי למנוע סוג נזק שכזה. שלג, קרח ורוח גם יכולים להפיל ענפים, לכן חשוב לבדוק שאין לכם ענפים חלשים.

 

המשאב הטוב ביותר לדק שלך במרכז

כשמגיע הסתיו ולקראת חורף במרכז, יכול להיות שזה הזמן לעשות עבודת שמירת הדק שלך או ביצוע עבודות עץ מיוחדות לחורף . אם אתה חושש שיש נזק שיכול להחמיר בתקופת החורף, תתקשרו אלינו ל-רויאל פרוייקטים היום. נבוא ונבחן את הנזק ונעשה כל תיקון לו אתה זקוק כדי שהדק שלך יעבור את החורף ללא נזקים. אנחנו בוני דק מורשים במרילנד ונשמח לעזור בכל בעיות שיש לכם. התקשרו היום!

המאמר איך לשמור על הדק שלך לקראת הסתיו פורסם ראשון בבלוג proustblog



from
https://proustblog.com/%d7%90%d7%99%d7%9a-%d7%9c%d7%a9%d7%9e%d7%95%d7%a8-%d7%a2%d7%9c-%d7%94%d7%93%d7%a7-%d7%a9%d7%9c%d7%9a-%d7%9c%d7%a7%d7%a8%d7%90%d7%aa-%d7%94%d7%a1%d7%aa%d7%99%d7%95/

יום שישי, 6 בדצמבר 2019

איך לבחור מקדם אתרים?

גם אתה בעל אתר לעסק הפרטי שלך שחייב קידום אתרים באופן בהול. יש כל כך הרבה חברות שמבצעות קידום אורגני בכל מיני שיטות שונות ומגוונות, אז איך יודעים במי לבחור? כמה זה אמור לעלות?  האם עדיף חברה גדולה או חברה קטנה? במאמר הבא נציע לכם מספר טיפים שיעזרו לכם לבחור מקדם אתרים מקצועי שגם ישיג לכם תוצאות בשטח.

מדובר בתחום שאי אפשר לחיות, לנשום ולהתקדם בלעדיו. הבעיה היא שיש חברות רבות שמנצלות את חוסר הבנתם ותמימותם של בעלי אתרים רבים שרק רוצים להגיע למקומות הראשונים בגוגל ולהרחיב לעצמם את מעגל הלקוחות, ולא באמת יודעים איך לעשות את זה. הטיפ הראשון הוא למדו, חקרו והבינו את התחום. כמו בכל דבר בחיים ידע הוא כוח. כשבעל מקצוע רואה שיש מולו אדם שמבין עניין, הוא ימנע מלהטיל בו ספק וישמור על מקצועיות, אחרת הוא יאבד לקוח.

דברים שחייבים להיזהר מהם

כמו בכל תחום, גם בקידום אתרים קיימים מקדמי אתרים שלא באמת מבינים את מאפייני הקידום לעומק מה שגורם להבטחת הבטחות רבות, מרביתן אינן חופפות למציאות. איך זה קורה? חברות רבות מבטיחות ללקוחותיהם הבטחות סרק כמו ״תוך X זמן תהייה במקום הראשון בגוגל״, ״תוכל לקבל כמה קליק שתרצה״, ״קידום אפשר לבצע במהירות״ ועוד. גוגל עושה בעצמה שינויים דינמים כל הזמן. השינויים האלה משפיעים על המיקום של דירוג האתרים במנוע החיפוש ולכן לאף חברת קידום אתרים ולאף מקדם אתרים פרטי, אין את היכולת לשלוט על המיקום בו האתר שלכם יופיעו בגוגל או בכל מנוע חיפוש אחר, פרט לנסיונות הקידום עצמם. מקדם אתרים מקצועי חייב לבצע את הקידום של האתר שלכם באמצעות מגוון של שיטות. חשוב להבין שקידום אתר הוא תהליך, אך חשוב לבדוק את ההתקדמות של האתר ברשת ככל שעובר הזמן.

טיפים לבחירת מקדם אתרים

  • השוו מחירים.
  • בדקו מה אתם מקבלים עבור הכסף אותו אתם משלמים.
  • חפשו המלצות.
  • אל תפלו להצעות זולות במיוחד.
  • בחירת גודל חברת הקידום תלויה כמובן בתקציב שלכם, אנחנו ממליצים על חברה בינונית בעלת ניסיון מוכח.
  • הקפידו על תחנות יציאה כל מספר חודשים למקרה שלא תהיו מרוצים.
  • הקפידו שיהיה שיתוף פעולה ועדכון ביניכם לבין מקדם אתרים שרכשתם את שרותיו .
  • בקשו גישה מלאה לכלים שיאפשרו לכם לבחון האם יש התקדמות בקידום.
  • קידום מקצועי עולה בממוצע בין 1,500-5,000 שקלים תלוי בסוג הקידום ובמאפיינים שלו.

[embed]https://www.youtube.com/watch?v=F9ZOQpe0CAs[/embed]

המאמר איך לבחור מקדם אתרים? פורסם ראשון בבלוג proustblog



from
https://proustblog.com/%d7%90%d7%99%d7%9a-%d7%9c%d7%91%d7%97%d7%95%d7%a8-%d7%9e%d7%a7%d7%93%d7%9d-%d7%90%d7%aa%d7%a8%d7%99%d7%9d/

יום שלישי, 3 בדצמבר 2019

המתכון ליצירת פורום קידום אתרים מוצלח

כולנו היינו רוצים למצוא את פורום קידום האתרים שלנו מדורג בין 5 המקומות הראשונים בתוצאות החיפוש של גוגל. המשמעות של דירוג גבוה במנוע החיפוש, הוא חשיפה גבוה, מה שמאפשר רווחים גדולים מפרסום. ככל שימצאו אתכם יותר בקלות, כך תוכלו להרוויח יותר.

[embed]https://www.youtube.com/watch?v=FspE5IkyiMg[/embed]

למרות שעל פניו, להיות מדורגים במקומות הראשונים נשמע ברור מאליו, במציאות, הדרך להגיע לשם היא מסובכת הרבה יותר, ובעיקר שהדבר נוגע לפורומים. בשל החשיפה של פורומים לקהל גדול ומגוון של אנשים, ישנם רבים, בעיקר בקרב משתמשי הפורום, שמנצלים את הבמה, לשיתוף תוכן (כמו קישורים לאתרים לדוגמא) שפוגע ברמת התוכן והרלוונטיות של האתר, ובכך פוגעת בדירוג האתר במנוע החיפוש. בשל הנגיעה הישירה של פורומים לקידום אתרים לנושא הדירוג במנוע החיפוש, גוגל שמה דגש מיוחד, בכדי לוודא שפורומים לקידום אתרים אינם חורגים מתנאי השימוש שגוגל מציגה.

אם אתם מנהלים פורום לקידום אתרים, הנה כמה עצות שיעזרו לכם להשאר רלוונטיים וימנעו צרות בהמשך.

1. היו רלוונטיים ומקוריים

פורום קידום אתרים מוצלח, הוא כזה שאנשים באמת מתענינים בתוכן המוצג בו, רוצים לקרוא את המידע, להשתתף, ורוצים לעזור ולפתור את הבעיות של משתמשים אחרים בפורום. בתור מנהלי הפורום, עליכם לבחור בכותרת נושא, שתיצור עניין בקרב משתמשים רבים.

2. בדקו מיהם האנשים המשתתפים בפורום

אחד הדברים הגרועים שיכולים להופיע בפורום קידום אתרים, הם אותם אנשים שמשתמשים בפורום בכדי לקדם את ענינהם האישיים (ולא ממש מתענינים בנושא הפורום). אותם אנשים ינסו לפרסם קישורים לאתרים שלהם, בתקווה שמשתתפים בפורום ילחצו על הקישור. הבעיה עם הקישורים האלה (מלבד הענין שאנשים שלוחצים על הקישורים עוזבים את האתר שלכם) היא שהקישורים הללו אינם רלוונטיים לתוכן שאתם מציגים. חסמו אנשים שמציגים תוכן, או קישורים לא רלוונטיים.

3. עודדו לשימוש בתוכן איכותי

נסו לעודד את המשתתפים בפורום לשתף תוכן איכותי כגון תמונות וקטעי וידאו. ודאו שהתוכן רלוונטי לנושא הכללי של הפורום.

4. אפשרו שיתוף התוכן בצורה נוחה

חשוב שיהיה פשוט לשתף את התוכן המופיע בפורום לרשתות החברתיות. שיתוף התוכן יחשוף את התוכן לגושלים שבדר"כ אינם מבקרים בפורום שלכם.

המאמר המתכון ליצירת פורום קידום אתרים מוצלח פורסם ראשון בבלוג proustblog



from
https://proustblog.com/%d7%94%d7%9e%d7%aa%d7%9b%d7%95%d7%9f-%d7%9c%d7%99%d7%a6%d7%99%d7%a8%d7%aa-%d7%a4%d7%95%d7%a8%d7%95%d7%9d-%d7%a7%d7%99%d7%93%d7%95%d7%9d-%d7%90%d7%aa%d7%a8%d7%99%d7%9d-%d7%9e%d7%95%d7%a6%d7%9c%d7%97/

יום שני, 2 בדצמבר 2019

לקוח הובלות קטנות

מה הופך לקוח של הובלות קטנות ללקוח מרוצה?

הובלות קטנות הן תחום מיוחד בענף ההובלות, הן בדרך מוגבלות למספר קטן של פריטים או אפילו פריט בודד אך  בהחלט הובלות קטנות יכולות להיות הובלות מורכבות. הובלה של פריט בודד יכולה להיות גם הובלה של פסנתר ממלון באילת לקומת הגג של מגדלי אקירוב בתל אביב. להובלות קטנות יש את המורכבות והאתגר שלהם מבחינת המובילים. בעקבות שיחות שניהלתי עם מובילים העוסקים בהובלות קטנות וגם לקוחות אשר השתמשו בשירותים של הובלות קטנות, ליקטתי מעט מידה בנושא. רציתי לדעת מהם הדברים החשובים ללקוחות הישראלים כאשר הם מזמינים שירותים של הובלות קטנות:

מסקנה ראשונה – הלקוחות הישראלים מגלים בגרות

נכון שהלקוחות הישראלים תמיד מצפים להנחות ומחירי מבצע ובהחלט נוהגים להתמקח עם המובילים, אך מצד שני נראה שהלקוחות מגלים בגרות ובהחלט מבינים את שיקולי העלות של המובילים. לעתים הובלות קטנות פריט בודד יכולה להיות יקרה והלקוחות מפעילים לחץ על המובילים להוריד את המחיר "כי זה רק פריט אחד". אך בסופו של דבר הלקוחות מבינים שגם הפריט האחד יכול להיות יום עבודה שלם של שלושה אנשים כלל נסיעות של שעות בכבישים.

מסקנה שנייה – המובילים בארץ מתאמצים להוריד מחירים

לפי מה שראיתי ניתן לומר שהמובילים בארץ עושים ממש שמיניות באוויר על מנת להציע את המחיר האטרקטיבי ביותר עבור הובלות קטנות. המובילים מתאמצים להיות הוגנים עם הלקוחות אשר רוצים הובלות קטנות ומחפשים את כל הדרכים והפתרונות שיאפשרו להם להוריד במחיר. נתקלתי במקרה של מוביל אשר פשוט המליץ ללקוחותיו לדחות את ההובלה בשבועיים ולחסוך את חצי המחיר. המוביל ידע שבעוד כשבועיים יש לו הובלה מנתניה לאשקלון ולכן הציע ללקוח לחכות שבועיים ובכך לחסוך הוצאות נסיעה.

מסקנה שלישית – אמריקה זה כאן

בעבר שמענו על מובילים המציעים גם חומרי אריזה ואפילו שירותי אריזה רק מסיפורים של חברה צעירים שעבדו במובינג בניו יורק אחרי השירות הצבאי. כאשר אנחנו עברנו דירה הלכנו לחפש קרטונים בפח של הסופרמרקט או ביקשנו בדואר שקי דואר ישנים. היום כמו באמריקה המובילים מציעים קופסאות קרטון, אביזרי אריזה ואף שירותי אריזה במחירים משתלמים אשר חוסכים לנו הרבה כאב ראש.

https://www.youtube.com/watch?v=LkARUVl74qQ

המאמר לקוח הובלות קטנות פורסם ראשון בבלוג proustblog



from
https://proustblog.com/%d7%9c%d7%a7%d7%95%d7%97-%d7%94%d7%95%d7%91%d7%9c%d7%95%d7%aa-%d7%a7%d7%98%d7%a0%d7%95%d7%aa/

יום רביעי, 27 בנובמבר 2019

פיצה בנתניה פיצה טיים

אחת הפיצריות היותר מוכרות באזור נתניה, פיצריה אשר ידועה באיכות הפיצה שלה והתפריט המגוון היא פיצה בנתניה פיצה טיים. פיצה טיים נתניה גאה להציג את תפריט החורף שלה כאשר בתפריט ניתן למצוא פיצות בגדלים שונים במגוון תוספות כגון זיתים ירוקים, זיתים שחורים, עגבניות פרוסות דק, תירס, פרוסות בצל ופטריות. בנוסף ניתן להזמין בתור מנה ראשונה לפני הפיצה את אחת המנות הראשונות אשר כוללות לחם שום או מגוון רחב של סלטים כמו סלט טונה, סלט גבינת חלומי, סלט גבינה בולגרית וסלט ביצה קשה. כל הסלטים מוגשים על מצע של עלים ירוקים, נבטים, מלפפון ועגבניות שרי וניתן לבחור רוטב צד מתוך מגוון הרטבים שביניהם רוטב שום, רוטב אלף האיים, ויניגרד, שמן זית לימון ועוד.

בפיצה טים נתניה מקפידים על עבודה עם חומרי גלם טריים בלבד כאשר בכל יום מקבלים ירקות טריים בדלתות הפיצריה אותם אנו חותכים לסלטים על פי הזמנה כך ששום דבר אינו מוכן מראש. אנו מקפידים על הטריות גם בגזרת הפיצות שלנו כאשר הבצק טרי גם הוא וכך גם התוספות של הפיצה. אנו ערים לעובדה כי אתם משלמים הרבה כסף בעד הארוחה שלכם ולכן רוצים להקנות לכן חוויה קולנרית משובחת במחיר שפוי.

פיצה טיים נתניה שסובבת טת נתניה השרון והמרכז.

אנו מתחייבים להגיע לכל לקוח במהירות האפשרית בתחום אזור החלוקה שלנו כאשר המוצרים אותם תזמינו ישארו טריים, כאשר הפיצה תגיע אליכם חמה כאילו הרגע היא יצאה מהתנור והסלט יגיע אליכם טרי כאילו הרגע קצצתם אותו במטבח שלכם. אנו בטוחים כי ברגע שתטעמו את הפיצה המשובחת של פיצה שלי קרית שמונה לא תפסיקו להזמין את הפיצות והסלטים אותם אנו מציעים בתפריט. כל מה שנשאר לכם הוא להרים טלפון ולצלצל לפיצה טיים נתניה.

 

המאמר פיצה בנתניה פיצה טיים פורסם ראשון בבלוג proustblog



from
https://proustblog.com/%d7%a4%d7%99%d7%a6%d7%94-%d7%a9%d7%9c%d7%99-%d7%a7%d7%a8%d7%99%d7%aa-%d7%a9%d7%9e%d7%95%d7%a0%d7%94/