יום שישי, 6 בדצמבר 2019

איך לבחור מקדם אתרים?

גם אתה בעל אתר לעסק הפרטי שלך שחייב קידום אתרים באופן בהול. יש כל כך הרבה חברות שמבצעות קידום אורגני בכל מיני שיטות שונות ומגוונות, אז איך יודעים במי לבחור? כמה זה אמור לעלות?  האם עדיף חברה גדולה או חברה קטנה? במאמר הבא נציע לכם מספר טיפים שיעזרו לכם לבחור מקדם אתרים מקצועי שגם ישיג לכם תוצאות בשטח.

מדובר בתחום שאי אפשר לחיות, לנשום ולהתקדם בלעדיו. הבעיה היא שיש חברות רבות שמנצלות את חוסר הבנתם ותמימותם של בעלי אתרים רבים שרק רוצים להגיע למקומות הראשונים בגוגל ולהרחיב לעצמם את מעגל הלקוחות, ולא באמת יודעים איך לעשות את זה. הטיפ הראשון הוא למדו, חקרו והבינו את התחום. כמו בכל דבר בחיים ידע הוא כוח. כשבעל מקצוע רואה שיש מולו אדם שמבין עניין, הוא ימנע מלהטיל בו ספק וישמור על מקצועיות, אחרת הוא יאבד לקוח.

דברים שחייבים להיזהר מהם

כמו בכל תחום, גם בקידום אתרים קיימים מקדמי אתרים שלא באמת מבינים את מאפייני הקידום לעומק מה שגורם להבטחת הבטחות רבות, מרביתן אינן חופפות למציאות. איך זה קורה? חברות רבות מבטיחות ללקוחותיהם הבטחות סרק כמו ״תוך X זמן תהייה במקום הראשון בגוגל״, ״תוכל לקבל כמה קליק שתרצה״, ״קידום אפשר לבצע במהירות״ ועוד. גוגל עושה בעצמה שינויים דינמים כל הזמן. השינויים האלה משפיעים על המיקום של דירוג האתרים במנוע החיפוש ולכן לאף חברת קידום אתרים ולאף מקדם אתרים פרטי, אין את היכולת לשלוט על המיקום בו האתר שלכם יופיעו בגוגל או בכל מנוע חיפוש אחר, פרט לנסיונות הקידום עצמם. מקדם אתרים מקצועי חייב לבצע את הקידום של האתר שלכם באמצעות מגוון של שיטות. חשוב להבין שקידום אתר הוא תהליך, אך חשוב לבדוק את ההתקדמות של האתר ברשת ככל שעובר הזמן.

טיפים לבחירת מקדם אתרים

  • השוו מחירים.
  • בדקו מה אתם מקבלים עבור הכסף אותו אתם משלמים.
  • חפשו המלצות.
  • אל תפלו להצעות זולות במיוחד.
  • בחירת גודל חברת הקידום תלויה כמובן בתקציב שלכם, אנחנו ממליצים על חברה בינונית בעלת ניסיון מוכח.
  • הקפידו על תחנות יציאה כל מספר חודשים למקרה שלא תהיו מרוצים.
  • הקפידו שיהיה שיתוף פעולה ועדכון ביניכם לבין מקדם אתרים שרכשתם את שרותיו .
  • בקשו גישה מלאה לכלים שיאפשרו לכם לבחון האם יש התקדמות בקידום.
  • קידום מקצועי עולה בממוצע בין 1,500-5,000 שקלים תלוי בסוג הקידום ובמאפיינים שלו.

[embed]https://www.youtube.com/watch?v=F9ZOQpe0CAs[/embed]

המאמר איך לבחור מקדם אתרים? פורסם ראשון בבלוג proustblog



from
https://proustblog.com/%d7%90%d7%99%d7%9a-%d7%9c%d7%91%d7%97%d7%95%d7%a8-%d7%9e%d7%a7%d7%93%d7%9d-%d7%90%d7%aa%d7%a8%d7%99%d7%9d/

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה