יום שני, 2 בדצמבר 2019

לקוח הובלות קטנות

מה הופך לקוח של הובלות קטנות ללקוח מרוצה?

הובלות קטנות הן תחום מיוחד בענף ההובלות, הן בדרך מוגבלות למספר קטן של פריטים או אפילו פריט בודד אך  בהחלט הובלות קטנות יכולות להיות הובלות מורכבות. הובלה של פריט בודד יכולה להיות גם הובלה של פסנתר ממלון באילת לקומת הגג של מגדלי אקירוב בתל אביב. להובלות קטנות יש את המורכבות והאתגר שלהם מבחינת המובילים. בעקבות שיחות שניהלתי עם מובילים העוסקים בהובלות קטנות וגם לקוחות אשר השתמשו בשירותים של הובלות קטנות, ליקטתי מעט מידה בנושא. רציתי לדעת מהם הדברים החשובים ללקוחות הישראלים כאשר הם מזמינים שירותים של הובלות קטנות:

מסקנה ראשונה – הלקוחות הישראלים מגלים בגרות

נכון שהלקוחות הישראלים תמיד מצפים להנחות ומחירי מבצע ובהחלט נוהגים להתמקח עם המובילים, אך מצד שני נראה שהלקוחות מגלים בגרות ובהחלט מבינים את שיקולי העלות של המובילים. לעתים הובלות קטנות פריט בודד יכולה להיות יקרה והלקוחות מפעילים לחץ על המובילים להוריד את המחיר "כי זה רק פריט אחד". אך בסופו של דבר הלקוחות מבינים שגם הפריט האחד יכול להיות יום עבודה שלם של שלושה אנשים כלל נסיעות של שעות בכבישים.

מסקנה שנייה – המובילים בארץ מתאמצים להוריד מחירים

לפי מה שראיתי ניתן לומר שהמובילים בארץ עושים ממש שמיניות באוויר על מנת להציע את המחיר האטרקטיבי ביותר עבור הובלות קטנות. המובילים מתאמצים להיות הוגנים עם הלקוחות אשר רוצים הובלות קטנות ומחפשים את כל הדרכים והפתרונות שיאפשרו להם להוריד במחיר. נתקלתי במקרה של מוביל אשר פשוט המליץ ללקוחותיו לדחות את ההובלה בשבועיים ולחסוך את חצי המחיר. המוביל ידע שבעוד כשבועיים יש לו הובלה מנתניה לאשקלון ולכן הציע ללקוח לחכות שבועיים ובכך לחסוך הוצאות נסיעה.

מסקנה שלישית – אמריקה זה כאן

בעבר שמענו על מובילים המציעים גם חומרי אריזה ואפילו שירותי אריזה רק מסיפורים של חברה צעירים שעבדו במובינג בניו יורק אחרי השירות הצבאי. כאשר אנחנו עברנו דירה הלכנו לחפש קרטונים בפח של הסופרמרקט או ביקשנו בדואר שקי דואר ישנים. היום כמו באמריקה המובילים מציעים קופסאות קרטון, אביזרי אריזה ואף שירותי אריזה במחירים משתלמים אשר חוסכים לנו הרבה כאב ראש.

https://www.youtube.com/watch?v=LkARUVl74qQ

המאמר לקוח הובלות קטנות פורסם ראשון בבלוג proustblog



from
https://proustblog.com/%d7%9c%d7%a7%d7%95%d7%97-%d7%94%d7%95%d7%91%d7%9c%d7%95%d7%aa-%d7%a7%d7%98%d7%a0%d7%95%d7%aa/

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה