יום שני, 15 בפברואר 2021

אב השנה: אבא מצ’טסווד קנה מכונית ראשונה לבת אחרי הזכייה בלוטו!

אבא מצ'טסווד עומד לרוץ לאב השנה לאחר שהצהיר שהוא קנה לבתו את המכונית הראשונה שלה לאחר שזכה לאחרונה ב-200 אלף דולר בהגרלת הלוטו.

תושב סידני זכה בפרס הראשון המובטח בסכום של 200,000$ בהגרלת לוטו ,  שהתקיימה ביום שלישי 6 באוגוסט 2019. האיש אישר את זכייתו איתנו היום אחר הצהריים, האיש הודיע שהוא בדיוק בדק את הכרטיס שלו וגילה את זכייתו.

"תודה רבה לכם!" הוא צחק.

"פשוט נכנסתי לאתר ובדקתי את תוצאות הלוטו, ואז הודיעו לי.

"זה היה טוב! בהחלט הייתי בהלם, אבל עכשיו זה מתחיל לשקוע.

"זה הגיע בזמן טוב."

כשנשאל כיצד הוא מתכנן ליהנות מהפרס שלו, האיש מסידני אמר שהוא יצטרך לחשוב קצת זמן אבל היו לו כמה רעיונות.

"אני לא ממש יודע איך אשתמש בפרס שלי. אני אצטרך לחשוב על זה תחילה כמו שצריך," הוא שיתף.

"אני כנראה אשלם כמה שטרות ואקנה לעצמי משהו כיף. אני גם אבדוק מאיפה להביא לבת שלי את המכונית הראשונה שלה.

"אני הולך לקחת כמה ימי חופשה מהעבודה בשבוע הבא ופשוט להירגע קצת.

"אחגוג עם הנערים בסוף השבוע הזה ונפתח כמה משקאות טובים."

הזוכה הנפעם, המבקש להישאר בעילום שם, רכש את הכרטיס שלו בחנות מקומית

הבעלים של החנות המקומית, סאנג סון קים, אמר שהוא מתרגש מכך שהפך את אחד מלקוחותיו לעשיר 200,000 דולר יותר.

"התרגשתי מאוד כשגיליתי את זה", הוא אמר.

"אנו שמחים בשביל הלקוח שלנו ומאחלים לו כל טוב עם הפרס שלו.

"סיפרנו לכל הלקוחות שלנו והם כל כך שמחו עבורנו! אנחנו לא יכולים לחכות למכירת פרסים גדולים יותר. "

 

Lottolive

המאמר אב השנה: אבא מצ’טסווד קנה מכונית ראשונה לבת אחרי הזכייה בלוטו! פורסם ראשון בבלוג proustblog



from
https://proustblog.com/%d7%90%d7%91-%d7%94%d7%a9%d7%a0%d7%94-%d7%90%d7%91%d7%90-%d7%9e%d7%a6%d7%98%d7%a1%d7%95%d7%95%d7%93-%d7%a7%d7%a0%d7%94-%d7%9e%d7%9b%d7%95%d7%a0%d7%99%d7%aa-%d7%a8%d7%90%d7%a9%d7%95%d7%a0%d7%94/

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה