יום שני, 9 בנובמבר 2020

5 דרכים מומלצות לשמירה על המנעול החכם שלכם.

טכנולוגיית הבית החכם עולה במהירות בפופולריות שכן בעלי בתים בוחרים מוצרים ומכשירים שלא רק הופכים את הפעילות השוטפת לנוחה יותר, אלא גם מעניקים להם שקט נפשי. בכל הנוגע לאבזור הבית שלכם בטכנולוגיה של מנעולים חכמים, כדאי להבין את הצעדים אותם אתם צריכים לנקוט כדי ליהנות מכל התכונות והיתרונות. להלן שש שיטות עבודה מומלצות כדי להבטיח שהנעילה החכמה שלכם תהיה בטוחה ומאובטחת ככל האפשר.

Doore

  1. בחרו קוד גישה מאובטח

בעת בחירת קוד גישה למנעול החכם שלכם, בחרו שילוב שקל לכם לזכור, אך שאחרים לא יוכלו לנחש בקלות. עיקבו אחר שיטות עבודה מומלצות לקודי גישה מאובטחים: ללא מספרים חוזרים ושימוש בקוד ארוך במקום בקצר. כל שלושת המנעולים החכמים יכולים להכיל קוד באורך של ארבע עד שמונה ספרות. ניתן לבחור באורך הקוד במהלך הגדרת הנעילה.

 

מעקב אחר כל קודי המשתמשים שהגדרתם ולזכור אם השבתתם את הקודים הישנים זה המפתח לשמירה על נעילה מאובטחת. עיקבו אחר קודים אלה דרך האפליקציהאו אחסנו את הקודים שלכם בגיליון אלקטרוני או בפנקס במיקום מאובטח.

  1. שימו לב לסוללה

כל אחד מהמנעולים החכמים מציג אזהרת סוללה חלשה זמן רב לפני שהסוללה מתה. את אזהרות הסוללה החלשה ניתן למצוא על המנעול או באפליקציית אם תיאמתם אותו עם המנעול שלכם. אמנם יהיה לכם הרבה זמן לבצע את החלפת הבטרייה, אבל חשוב לא לדחות את זה יותר מדי זמן כדי למנוע מכם להינעל בחוץ.

  1. מצאו מקום לשים בו את המפתח הפיזי לגיבוי

במקרה שהסוללה אכן מתה לפני שהספקתם להחליף אותה, כל המנעולים החכמים מגיעים עם גיבוי אמין, כגון מפתח מכני או סוללה 9V. הקפידו להניח את הגיבויים האלה במיקום מאובטח אליו תוכלו לגשת כשאתם זקוקים להם.

  1. שמרו על דלת חזקה

לא משנה כמה הדלת שלכם חכמה, אם הדלת שלך שבורה או המשקוף נסדק, ייתכן שלא תהיו בטוחים במידה בה אתם רוצים להיות. וודאו מעת לעת שהדלת שלכם נמצאת במצב טוב.

  1. תכונות בטיחות נוספות

המנעולים החכמים מצוידים בתכונות נוספות שנועדו לשמור על בטיחות הבית שלכם. בין אם אתם בוחרים לאמץ חיבור מרחוק למנעול שלכם ובין אם לא, אתם עדיין יכולים לנצל את התכונות הייחודיות הנוספות שהמנעול מציע כגון טכנולוגיית אזעקה מובנית ונעילה אוטומטית. בעזרת האזעקה המובנית, תוכלו להגדיר שהמנעול שלכם יתריע בכל פעם שמישהו מתעסק במנעול או מפעיל לחץ משמעותי על הדלת. באמצעות נעילה אוטומטית, תוכלו להיות רגועים בידיעה שהנעילה שלכם מוגדרת לנעילה אוטומטית לאחר פרק הזמן שנבחר. לא תצטרכו לדאוג יותר לגבי האם נעלתם את הדלת כשיצאתם מהבית.

המאמר 5 דרכים מומלצות לשמירה על המנעול החכם שלכם. פורסם ראשון בבלוג proustblog



from
https://proustblog.com/5-%d7%93%d7%a8%d7%9b%d7%99%d7%9d-%d7%9e%d7%95%d7%9e%d7%9c%d7%a6%d7%95%d7%aa-%d7%9c%d7%a9%d7%9e%d7%99%d7%a8%d7%94-%d7%a2%d7%9c-%d7%94%d7%9e%d7%a0%d7%a2%d7%95%d7%9c-%d7%94%d7%97%d7%9b%d7%9d-%d7%a9%d7%9c/

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה