יום שלישי, 4 בפברואר 2020

6 טיפים לבחירת סוכן נדל”ן

מכירת או קניית בית יכולה להיות מסובכת. אנשים רבים מסתמכים על סוכן נדל"ן ברמת השרון שיעזור לחתום את העסקה. סוכן נדל"ן טוב עושה את מרבית העבודה הקשה - הוא משווק את הבית שלכם, מנווט אותכם דרך המסמכים החשובים שצריך לחתום עליהם כדי לעזור לכם למצוא את מקום המגורים הבא שלכם. זה הרבה אחריות, אז אתם רוצים לוודא שהוא יוכל לבצע את העבודה.

אז איך תמצאו את האחד המתאים לכם ביותר? להלן שישה טיפים מועילים שכדאי לקחת בחשבון בעת בחירת סוכן נדל"ן.

  1. העריכו באופן עצמי את ערך הבית שלכם

אם אתם מוכרים את ביתכם, חישבו על מה שהופך אותו למיוחד ותנו הערכה כנה של הפרויקטים שלא הספקתם, או את הזמן הנדרש כדי לטפל בהם. עריכת רשימת נקודות המכירה והבעיות הפוטנציאליות של ביתך יכולה להועיל בעבודת הכנה לדיוני המחירים הקרובים שלך עם סוכנים פוטנציאליים.

  1. ברוכים הבאים לשכונה

וודאו שהסוכן מכיר את השכונה. בקשו מחברים או בני משפחה שרכשו או מכרו לאחרונה בית באזור מגוריכם, או לשקול להסתכל על שלטי "למכירה" בשכונה שלך כדי לאתר כמה סוכנים המוכרים באזור לעתים קרובות.

  1. מומחיות הסוכן

מומלץ לעבוד עם סוכן נדל"ן העוסק לעתים קרובות בבתים בטווח המחירים שלכם. סוכנים שמוכרים בדרך כלל בתים לא מושלמים עשויים שלא להכיר את כל הפרטים הקטנים של נכסים מתקדמים ולהיפך. סוכנים שעובדים בטווח מחירים ספציפי, ככל הנראה, הם בעלי ידע חזק יותר בנושאי השירותים, אביזרי הבית ותנאי הבית הכוללים בתחום זה.

תחתית הטופס

  1. ערכו ראיונות אישיים

כמה מומחים כמו דייב רמזי, ממליצים לראיין סוכנים פוטנציאליים באופן אישי כדי להבטיח שכולם מבינים אחד את השני. יתכן שתרצו לבקש הפניות ולבדוק אותן. הרכיב רשימה של שאלות קשות - מהו אורך הזמן הממוצע שנכסי הסוכן נמצאים בשוק? מה מבדיל את הסוכן הזה מאחרים? מה היחס הממוצע של הסוכן בין מחיר קטלוג למחיר מכירה? אל תפחדו להתרחק אם אינכם אוהבים את התשובות.

וודאו שיש גם התאמה אישיותית. אתם תעבדו בצמוד עם סוכן הנדל"ן שלכם - תעברו בין תצוגה לתצוגה ותתכננו תוכניות - כך שאתם רוצים להרגיש בנוח ולהיות בטוחים שתעבדו טוב יחד.

  1. אל תפחדו לשאול על מחירים

סוכני נדל"ן מקבלים עמלה כאשר הבית נמכר, בדרך כלל בין 5 ל 7 אחוזים, נכתב בחדשות ארה"ב והדיווח העולמי. אך יתכן כי עמלות אלה אינן מוגדרות מראש, וסוכנים יכולים להיות מוכנים לנהל משא ומתן על העמלה שלהם - במיוחד אם אתם משתמש באותו סוכן למכירה ורכישה של נכס חדש. אם אתם מראיין סוכנים פוטנציאליים, זיכרו להוסיף עמלות לרשימת השאלות.

הכינו את שיעורי הבית שלכם

חיפוש מקוון נרחב על הסוכן הפוטנציאלי שלכם יכול לספר לכם רבות על אופן פעולתו. האם סוכן זה פעיל באופן מקוון? האם הסוכן מקבל משוב ודירוגים טובים מלקוחות? האם הסוכן כתב מאמרים בתעשייה או הגיב בצורה נאה על מאמרים אחרים בתעשייה? סוכן שאין לו נוכחות מקוונת עשוי להיות מיושן.

ישנם מספר גורמים העוסקים בבחירת סוכן הנדל"ן הנכון. עם קצת מחקר ועל ידי שאלת השאלות הנכונות, סביר להניח שתוכלו לבחור את זה שמתאים לצרכים שלכם.

 

המאמר 6 טיפים לבחירת סוכן נדל”ן פורסם ראשון בבלוג proustblog



from
https://proustblog.com/6-%d7%98%d7%99%d7%a4%d7%99%d7%9d-%d7%9c%d7%91%d7%97%d7%99%d7%a8%d7%aa-%d7%a1%d7%95%d7%9b%d7%9f-%d7%a0%d7%93%d7%9c%d7%9f/

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה