יום שלישי, 7 בינואר 2020

כיצד תבחרו את מכונת הקפה הטובה ביותר עבור המשרד שלכם

קפה הוא המרכיב הסודי במקומות עבודה רבים, וזמינותו במשרד היא צ'ופר לכולם. אבל אם אתם רק מתחילים עם אירגון קפה, זה יכול להיות קשה לדעת איזה סוג של מכונת קפה לעסקים המתאימה למשרד שלכם. אל תרגישו המומים מכמות האפשרויות העצומה שיש! כאן, נפרט על הסוגים הנפוצים ביותר של מכונות קפה כדי שתוכלו להבין מה מתאים לגודל ולהרגלים הכלליים של המשרד שלכם.

 

  1. מכונות הגשה יחידה

 

אחת האפשרויות הפופולריות ביותר למשרדים קטנים היא מכונת הגשה יחידה. רוב האנשים אוהבים אותה בגלל הנוחות להוציא רק כוס קפה אחת בכל פעם במינימום מאמץ. אין המתנה להכנת סיר קפה מלא, שום שאריות קפה מבוזבזות ואף אחד לא נתקע עם הספל האחרון שעמד שעות. אם יש לכם הרבה העדפות קפה שונות במשרד שלכם, המגוון שמותר על ידי מכונות אלה הוא אידיאלי - כך שאוהדים של כל דבר, החל מנטול קפה לקפה בקלייה כהה, יכולים לקבל את מבוקשם. מכונות הגשה יחידה מתוכננות גם להיות ידידותיות למשתמש, הן בהגדרה והן בשימוש היומיומי. הנוחות היא המפתח עם המכונות האלו!

 

החסרונות? יש אנשים שמרגישים שמכונות להגשה יחידה מקריבות את איכות הקפה, ואחרים מעדיפים שלא להשתמש בכוסות חד פעמיות שהמכונות האלה דורשות. (אנו ממליצים על מסנן רב פעמי לשימוש חוזר כאלטרנטיבה אחת לשימוש בכוסות חד פעמיות!) אם זה נשמע כמו חבריכם למשרד, הסתכלו על כמה מכונות נוחות אחרות או מכונות בהתאמה אישית יותר.

 

  1. מכונות מסחריות

מכונות קפה מסחריות הן אידיאליות למשרדים גדולים יותר שצריכים לספק ליותר אנשים את הקפה שלהם בפעם אחת. האם כולם נכנסים לעבודה בבת אחת וצריכים למלא את הספל שלהם כדי להתחיל את היום? עדיף שיהיה סיר אוויר או קרף קפה מלא מוכן לדרך, עם 12 עד 32 מנות קפה לכל מיכל. סוג פופולרי נוסף של מכונה מסחרית מעניק לכם מגוון אפשרויות להוציא כוסות יחיד הניתנות להתאמה אישית, וכל שעליכם לעשות הוא להוסיף פולי קפה שלמים למכונה.

 

לפני שאתם מתחילים, קחו בחשבון שרוב המכונות המסחריות ידרשו חיבור למקור מים, בנוסף להתקנה ותחזוקה מקצועיים. מכונות מסחריות בנויות לעמוד בשימוש יומיומי ובהפקת נפח גדול של קפה באופן עקבי, ומשום כך הן בדרך כלל יקרות יותר ממכונות ביתיות או בעלות קיבולת קטנה יותר. למרות שזה יעלה לכם יותר מראש, זה יכול לחסוך לכם את העלות של החלפת מכונה פחות עמידה מספר פעמים. אם יש לכם משרד עסוק וגדול יותר, זו יכולה להיות השקעה טובה.

 

 

 

 

  1. מכונה ידנית

 

האם איכות קפה והתאמה אישית היא בעלת חשיבות עליונה עבורכם ועבור עמיתיכם? האם אתם מודאגים מכוסות חד פעמיות אך רוצים רק כוס אחת בכל פעם? שיטות הוצאת קפה ידניות עשויות להיות הדרך הנכונה. מכונות ידניות, כמו Clever, Melitta, Chemex וFrench Press, הטובות ביותר להגשות קבוצתיות בודדות או קטנות. שיטות אלה דורשות קצת יותר זמן ומאמץ אך מאפשרות התאמה אישית מקסימאלית והעדפות אישיות. תצטרכו מקום להרתיח מים וקומקום, בתוספת ציוד החליטה עצמו - אולי כפולים אם אנשים ירצו לחלוט בו זמנית. בסך הכל, זו השיטה המסובכת ביותר לחלוט במשרד, אך עם מעט תרגול, כולם יוכלו להכין כוס קפה יוצאת מן הכלל לטעמם מתי שהם רוצים.

 

  1. מכונת קפה מסורתית

 

כשמדובר בשילוב של נוחות עם איכות קפה, משרדים רבים בוחרים לעצמם מכונת קפה בסגנון מסורתי יותר, בה תוכלו להוסיף בקלות קפה ומים כדי לחלוט בהם בין 2 ל -14 כוסות קפה. המורכבות והאיכות של מכונות אלה משתנה, לכן תרצו לקחת בחשבון את התקציב שלכם ואת הצרכים של האנשים במשרד שלכם כשאתם עושים קניות. לכמה קפה תזדקקו בפעם אחת? שישה כוסות? עשרה? באיזו תדירות תחלטו? סירי קפה זולים רבים מיועדים לשימוש ביתי ועשויים שלא לעמוד בדרישות עובדי המשרד הצמאים לקפאין, מה שעלול להוביל לנזק ובסופו של דבר לבזבז יותר על החלפה. אם אתם חושבים שמכונת הקפה שלכם תראה תנועה רבה, בחרו להשקיע עוד בפריט שיכול לעמוד בשימוש כבד או שיש לו אחריות טובה. אם אתם והגורמים הרשמיים שלכם שותים רק סיר קפה פעם ביום, מכונה ביתית טיפוסית יכולה לעבוד בשבילכם. אנו ממליצים על בחירה זו של מכונות קפה מהדרגה הראשונה המאושרות על ידי התאחדות הקפה המיוחדת של אמריקה.

 

לא משנה איזה מכונה תבחרו, קנו בקפידה את סוג הקפה הנכון - כמו קפה אורגני, הנסחר למדי מארגונים חקלאיים קטנים. אחרי הכל, זה החלק החשוב ביותר!

 

(ואם אתם קונים פולים שלמים, אל תשכחו מטחנת קפה!)

המאמר כיצד תבחרו את מכונת הקפה הטובה ביותר עבור המשרד שלכם פורסם ראשון בבלוג proustblog



from
https://proustblog.com/%d7%9b%d7%99%d7%a6%d7%93-%d7%aa%d7%91%d7%97%d7%a8%d7%95-%d7%90%d7%aa-%d7%9e%d7%9b%d7%95%d7%a0%d7%aa-%d7%94%d7%a7%d7%a4%d7%94-%d7%94%d7%98%d7%95%d7%91%d7%94-%d7%91%d7%99%d7%95%d7%aa%d7%a8-%d7%a2%d7%91/

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה