יום ראשון, 22 בינואר 2023

מוסך לסוזוקי SX4 וליאנה

סוזוקי SX4

כאשר רוב האנשים חושבים על רכב קומפקטי שמיוצר על ידי סוזוקי, ברוב המקרים הם חושבים על סוזוקי SX4, בעיקר בזכות מהירות הרכב. דגם זה נוצר בהשראת הקרוסאובר, והוא מתהדר בתעודות בטיחות טובות יותר.

המומחים במרכז השירות של סוזוקי צומת בילו יסבירו לכם את כל מה שאתם צריכים לדעת על רכב זה, ויתרונותיו בהשוואה לדגמים האחרים של סוזוקי.

כשתבדקו את פנים הרכב, תוכלו להתרשם מיד מהשינויים המשמעותיים, עם המכשירים החדשים שכוללים תצוגה דיגיטלית מתקדמת. גם לוח הבקרה של הרכב עוצב מחדש והוא פשוט מאוד וקל לשימוש.

בהגה המצופה עור יש כפתורי אודיו ושיוט עם תאורה אחורית והארת שעות הלילה שנראית יפה בכתום ולבן. הנוחות והאיכות הן המוקד של עיצוב הפנים של הרכב, עם משענות מרכזיות מתקפלות לנוסעים מקדימה, ושיפור של בד איכותי המשמש במושבים ובדלתות.

המושבים הקדמיים נוחים ומאפשרים תמיכה מהנה, כולל נוחות לרגליים, וקו הגג הגבוה שמאפשר מרווח ראש מעולה אפילו עם ישיבה מוגבהת. סוזוקי SX4 הוא רכב שמעוצב בפשטות אבל בחדשנות איכותית.

סוזוקי ליאנה

סוזוקי ליאנה היא מכונית מפתיעה עם חמש דלתות, מנוע 1.8 ליטר והרבה מקום ונוחות, ובמרכז השירות של סוזוקי צומת בילו, תוכלו לקבל ייעוץ מהמומחים שלנו על בחירת הדגם המתאים לכם.

חשוב להבין שגרסאות קודמות של רכב זה לא היו אטרקטיביות כל כך מבחינה פיזית והדגמים הקודמים התאפיינו ברמות ביצועים נמוכות עם ציוד ממוצע. הדגמים הקודמים אמנם היו אמינים ויעילים לדלק אך נראו מביכים.

סוזוקי העלתה את גודל המנוע והחלה לייצר את הרכבים החדשים עם אביזרים מתקדמים, ומחוץ  לסימן ה- GS יש לרכב זה גם מנוע משובח מקסים וחמישה הילוכים. ההיגוי משוקלל היטב, הגלגלים קלים, וניתן לנהוג ברכב בקלות בסביבה עירונית צפופה, כך שזו תהיה אחת המכוניות הקלות ביותר שתנהגו בהן.

הלקוחות שמגיעים לאולם התצוגה שלנו נמשכים לביצועים המתקדמים ולעיצוב החדשני של סוזוקי ליאנה, ובעיקר לעיצוב הפנים של הרכב, שמתאים לישיבה נוחה של ארבעה מבוגרים עם מרווח מעולה ומספיק מקום לרגליים, ולא תשמעו תלונות גם כשתוסיפו נוסע שלישי למושב האחורי.

מחפשים מוסך לרכבי סוזוקי ?

אוטו גיל הם הכתובת

המאמר מוסך לסוזוקי SX4 וליאנה פורסם ראשון בבלוג proustblog


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה