יום ראשון, 19 ביולי 2020

4 דרכים להפוך את החלונות שלכם לבטוחים נגד אלרגיה

כשעונת ההתעטשות מתקרבת, מגיע גם הזמן לחשוב על הגנת אלרגיה לביתכם. מכיוון שחלונות מספקים גישה ישירה לחיק הטבע, חשוב לשים לב במיוחד לתחזוקתם. נצלו את הטיפים הבאים בכדי להשאיר כמה שיותר אלרגנים בחוץ.

  • שטיפת החלונות לעתים קרובות

כאשר חלונות ומסגרות מכוסים אבק ולכלוך הם יוצרים סביבה מצוינת לקרדית האבק. לא משנה איזה סוג או גודל חלונות יש לכם, הם נוטים לצבור הרבה אבק בכל עונות השנה.

הקפדה על חלונות נקיים מבפנים ומבחוץ מסלקת את קרדית האבק ואת העובש, ושומרת על ניקיון האוויר בבית. אפשר לנגב את אדני החלונות והמסגרות עם תמיסה של 5% אקונומיקה לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

  • העבירו את מטהר האוויר שלכם קרוב יותר לחלון

מטהרי האוויר עושים עבודה מצוינת של שמירה על נבגי עובש, קרדית אבק ואלרגנים אחרים מחוץ לבית. ככל שמציבים את המכשיר קרוב יותר למקור של מזהמים אלה, כך יש לכם פחות סיכוי להיתקל בהם בחדר שלכם.

וודאו שאתם משתמשים במטהר עם פילטר . זה יכול לתפוס מקום של עד ל-99.97% מהחלקיקים בקוטר 0.3 מיקרון. ישנם מטהרים עם מסננים נוספים המיועדים במיוחד לתפיסת אלרגנים.

  • השקיעו בוילונות סינתטיים

וילונות כבדים ותריסים מרופדים הם אספני אבק מעולים. כאשר עונת האלרגיה מגיעה, כיסויי חלונות אלה מקשים על המאבק במזהמים הנמצאים באוויר. הם אוגרים אבק ועובש והם גם קשים לניקוי.

באופן אידיאלי כדאי להשקיע בוילונות סינטטיים. אם אתם אוהדי תריסים, וודאו שהפתחים גדולים מספיק כדי שאפשר יהיה לשאוב אבק בקלות. השתמש בשואב עם פילטר .

כאשר שוטפים וילונות, השתמשו במים חמים כך שהם יהרגו את כל קרדיות האבק ונקבוביות העובש הנצמדות אליו.

שקלו להשקיע בציפוי חלון ולהסיר את הוילונות לחלוטין.

  • מלאו את הסדקים

בידקו היטב את מסגרות החלונות שלכם כדי לראות אם יש בהם סדקים או חריצים. לא משנה כמה טוב תתייחסו לחלונות שלכם, סדק אחד קטן יכול לאפשר לכל החלקיקים הלא רצויים להיכנס לביתכם. בידקו את החיבור סביב חלונותיכם כדי לראות אם יש נזק נראה לעין. החליפו מסגרות ואדני חלונות פגומים.

כשאתם שוכרים מנקי חלונות מקצועיים, בקשו מהם לבדוק היטב את החלונות. הם עשויים לגלות בעיות שלא שמתם לב אליהם.

מחשבות אחרונות

המטרה העיקרית שלכם היא למנוע את כניסת האלרגנים לביתכם. עם זאת, מכיוון שאי אפשר להשאיר את החלונות סגורים כל הזמן, הקשו עליהם להישאר בפנים.

אם אתם מחפשים ניקוי חלונות בגובה או שיפוץ איטום בגובה תלחצו על הקישור

 

המאמר 4 דרכים להפוך את החלונות שלכם לבטוחים נגד אלרגיה פורסם ראשון בבלוג proustblog



from
https://proustblog.com/4-%d7%93%d7%a8%d7%9b%d7%99%d7%9d-%d7%9c%d7%94%d7%a4%d7%95%d7%9a-%d7%90%d7%aa-%d7%94%d7%97%d7%9c%d7%95%d7%a0%d7%95%d7%aa-%d7%a9%d7%9c%d7%9b%d7%9d-%d7%9c%d7%91%d7%98%d7%95%d7%97%d7%99%d7%9d-%d7%a0%d7%92/

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה