יום שבת, 26 באוקטובר 2019

פסגות דן חושפים מה אתם מחשיבים “יוקרה” כשאתם מדמיינים בניין דירות, קהילה וכו’ ?

זה מה שקבלנים משלמים המון כסף כדי לגלות אותו. מה שיוקרתי במקום אחד, יכול להיות בזבזני בשביל הפזרנות במקום אחר, או "עיצוב בתים בינוני" במקום אחר. המטרה היא לבזבז כמה שפחות, תוך עמידה בצורך להיקרא "יוקרתי" אם בכוונתכם להשתמש במונח. ראיתי קהילות שאומרות "מגורים יוקרתיים ... אווירה ביתית", בשבילי, זה אומר שגימורים יוקרתיים שהייתם מוצאים בבתים יקרים, ובכל זאת יש את האווירה הקטנה השכונתית בה כולם ידידותיים. אבל מה זה יוקרה? בעיניי, הייתי רוצה סניטריית אל חלד במטבח, דלפקי גרניט / אבן / בטון, רצפות בטון מוכתמות / אטומות, או עץ מלא (הייתי אפילו לוקח ריצוף מעץ ויניל רחב, אבל זה יהיה חייב לתת תחושה נקייה וחדה), תקרות גבוהות, הרבה חלונות גדולים, גימור איכותי, כמו יציקה עכשווית, לוחות עץ ,ארונות מעץ מלא והרשימה עוד ארוכה. ואז מגיעים לדברים כמו מכוני כושר ברמה גבוהה שיש בהם מאמנים אישיים, בר / בית קפה / מעדנייה, שירותי ניקיון, בריכות שחייה, פינות טרקלין, אזורי גריל חיצוניים ועוד.

 

אם זה נראה יותר מידי לקבוע תשובה ברורה ותמציתית לשאלתכם, הרי זו הסיבה שאני שואל את השאלה - מה אתם מחשיבים כמותרות? והשאלה הבאה, מה בעיר בה אתם גרים נחשב ליוקרתי?

 

 

לכל חלק מההסבר שלכם לשאלתכם יש סיבה. חומרי הבניין בעלות הגבוהה ביותר נמצאים בדרך כלל בדירות יוקרה (גרניט, נירוסטה, אריחי טרוורטין, תאורת LED, המסכת LEED), עד ללוחות בידוד הטובות ביותר מתחת לאריח החיצוני. העלייה באזורי פשיעה גבוהה? עלות קרקע זולה יותר, וסביר להניח, אזור משופץ ומשופר. מסוכן? כן, אפשרות רווח ענקית? בהחלט, אדמה זולה פירושה חיסכון גדול, במיוחד כשהבניין שלכם עומד לבסוף על סכום של 50-100 מיליון שקל. בחלק האחרון, ציוד כושר טוב יחסית זול להוספה, וכך גם רוב הנוחיות (בריכות הן חריגות) אם הבניין שלכם חדש. עולה הרבה יותר לבנות מטבח ביחידה "יוקרתית" מאשר לבנות חדר משותף באותו הבניין. השאלה האמיתית שיש לשאול היא "איזה ערך נותנת נוחות X לקהילה יוקרתית זו"? עבדתי בנכסים שיש בהם בורות אש חיצוניים קהילתיים עם מושבים תלויים, אזורי צלייה, שולחנות וכו'. ומניסיון אני יכול לומר שכמעט אף אחד לא משתמש בהם. אנשים יעשו זאת, אבל יש לכם 300 יחידות, ואזור טרקלין אחד על הגג, רוב הסיכויים שהם שישמשו אותם רק בחגים, ולעיתים רחוקות כשמגיעים לאנשים חברים. אז למה לבזבז את הכסף? החללים האלה נראים מאוד טוב, ויוצרים אווירה. כמו כן, נמצא כי "טרקלין חיצוני בגג עם אזורי צליה וישיבה סביב בורות אש" היה בראש הרשימה ברשימת המשאלות של האנשים.

 

 

יוקרה היא כל מה שהשוק דורש. אם סגנון כפרי הוא להיט, הוא הופך ליוקרתי. אם המודרני, אז המודרני הוא יוקרתי. אם התקופה הוויקטוריאנית נגמרת והריהוט להיט .... אתם מבינים את הנקודה.

אז אם אתם מחפשים מגורי יוקרה נפתח פרוייקט יוקרה בשם פסגות דן שנותן את כל האפשרויות הללו

קישור לסרטון ביוטיוב

https://www.youtube.com/watch?v=t9TbXLni63I

המאמר פסגות דן חושפים מה אתם מחשיבים “יוקרה” כשאתם מדמיינים בניין דירות, קהילה וכו’ ? פורסם ראשון בבלוג proustblog



from
https://proustblog.com/%d7%a4%d7%a1%d7%92%d7%95%d7%aa-%d7%93%d7%9f-%d7%97%d7%95%d7%a9%d7%a4%d7%99%d7%9d-%d7%9e%d7%94-%d7%90%d7%aa%d7%9d-%d7%9e%d7%97%d7%a9%d7%99%d7%91%d7%99%d7%9d-%d7%99%d7%95%d7%a7%d7%a8%d7%94-%d7%9b/

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה